2014年4月17日星期四

南非特有的復活節食品配搭

這是去年的文章, 今天買了十字飽跟醃酸魚, 就想到不如再介紹一次吧! 未到復活節, 十字飽就已經不見了一半; 亨利說加牛油味道更好呀! :P


復活節在南非算是個大節日, 亨利的叔叔過了聖誕節後, 就期待着復活節。據住在開普敦的朋友說, 未到復活節, 這兩星期的路面交通都疏落起來; 意味着大家都很有放假心情了。

記得有一年的復活節, 上午行山, 下午打算逛商場慶祝一下。怎知所有店舖都關了門! 連超級市場都關門停業! 所以每年都要好好計劃一下, 星期五當天要去哪兒。
 
從雜誌上得知, 南非人會吃醃酸魚配十字飽, 這是本地特別的配搭。於是今年我也買來試一試。買的時候, 我還問超市的職員, 本地人是否真的買這兩款食物, 復活節時一同吃。超市職員很肯定的答我, 還說不用再煮很方便呢。
 
十字飽的樣子和味道, 都像是加了橙皮粒和玉桂粉的提子飽。切開加牛油來吃, 味道不錯。
 
至於醃酸魚, 看成分是猜不出味道的: 鱈魚、水、洋蔥、糖、醋、油、鹽、香料(包括辣椒) 、蒜頭和月桂葉等。老爺一聽到醃酸魚, 立即搖頭, 說他吃過很難吃; 但那些是像醃酸瓜般用水浸泡的。而這次的卻是浸在一種泥黃色的醬汁中的。

一打開盒蓋, 就聞到濃濃的咖哩味道! 還以為會是似酸瓜的酸味, 結果卻是帶甜酸味的咖哩。洋蔥和魚肉的味道都很不錯呢! 尤其是那酸酸甜甜的咖哩汁, 令人想起都開胃起來。
 
至於兩者是否相襯? 我不是食家, 但見亨利和小約翰都吃得滿意, 那應表示還可以吧。不過, 能吃一頓快捷又味美, 而不用開火煮的午餐, 我就十分滿意了。





看超市擺滿十字飽, 就知道很受歡迎

 



給我找到一家會開門的超市
  

30 則留言:

  1. 小時候讀教會學校到復活節就有免費十字包吃,但已忘記了好多年了!
    但在八年多前回紐後就從新喚起我的感覺記憶⋯⋯
    早幾年這些包子只限於節日,但近這兩年差不多日日都可在超市買到。
    至於酸魚在西方其實已有很久了,只是你提到的味道卻是第一次聽見!

    回覆刪除
    回覆
    1. 平常要買十字包, 就只有某一間超市有, 但復活節就間間都狂入貨!
      咖喱酸魚真係好特別架! :P

      刪除
  2. 我諗英國都一樣十字包加魚, 十字包全年有售,但復活節前就會放到周圍都系。我最鍾意復活節同聖誕節因為可以買到半價三文魚,嘻嘻,又系我入貨既時候。
    我突然諗起,香港過時過節,雞,魚,菜都貴到飛起,但反而英國就會平售!!
    芬妮南非街市行程又點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔覺超市的價錢有甚麼不同, 好似跟平時差不多。只是有特別多的應節食品。而這兒的應節食品大多已煮熟的, 跟我們的習慣有些不同。
      你就好啦, 會有平餸, 過節可以食餐好的! :P

      刪除
  3. 看來十字包加魚都好特別!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我這裡就全無復活節氣氛,連超市都無復活蛋的, 復活節期間照開工, 無公司休息的! 而且現在連聖誕都無氣氛!

      刪除
    2. 按道理美國有很多人信教, 都要慶祝復活節吧, 怎麼會沒氣氛? 古怪......
      這邊應節的朱古力一早就上架, 我家都有一大隻呀! :P

      刪除
  4. 在伯利兹 Good Friday 同樣係要食魚, 配甚麼就沒所謂, 總之一定要有魚。 我問標, 可不可以蒸魚呀? 他立即肯定地說: No! Fry Fish!!! 哈哈! 其實我祇係講笑咋!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 在這邊的特色是不用煮!!! 復活節不用開火煮食呀! 一流, 啱我這懶人! :P

      刪除
  5. 這些酸魚..味道不錯, 開胃精神.....久不久食一次半次, 幾好呀

    回覆刪除
  6. 小時候我家小舖都賣過十字包,但和復活節無關,但我不喜歡昔的十字包!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得還是傳統的提子包好食! :P

      刪除
  7. 回覆
    1. 又唔似噃, 魚身都仍然爽, 似雪魚。

      刪除
  8. 小禺很喜歡吃十字包啊,也試過自製,
    材料和芬妮形容的很像呢!
    在南非四日的復活節假,超巿也不營業嗎?@@

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實近年的超市都已經愈開愈長時間。早幾年的Easter Friday好似真係無幾多商店開, 但今年去行街, 都有一半商店開門, 不過只開半天。
      四日假, 有三日開半天, 星期六早收工。算是大改善了。

      刪除
  9. 呢個有機會請朋友食的話,應該唔會「甜到冇朋友」喇gwa

    回覆刪除
    回覆
    1. 今次唔會啦! 好好味架! 咖喱味酸魚! :P

      刪除
  10. 十字包....係唔係南非特有呢?喺呢度冇見過喎...可能冇留意卦...

    回覆刪除
    回覆
    1. 樓下TT都話花旗都有十字飽, 可能唔普遍? 加拿大有朱古力兔啩?

      刪除
  11. 哦,原來復活節是有吃十字飽,我都唔知,因為冇宗教信仰,朋友前二日送咗幾個十字飽給我,是他老婆做的,拍咗照片,只有幾個飽就post 出來,好似唔係咁好。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都整過十字飽! 澳洲唔興? 超市冇賣?
      哈哈, 你加料整幾樣復活節大餐, 就可以post啦! :P

      刪除
  12. 我度(花旗)都有十字飽,好耐以前買過一次嚟食,無乜特別,無再買。呢度啲教會都有慶祝復活節,超市有復活節食品如十字飽,朱古力蛋,復活兔等等,白宮每年都有Easter Egg Roll比細路仔玩,只不過復活節唔係法訂假期囉,但如果老闆好人,Good Friday嗰日會比員工早小小放工,某啲店舖,超市,餐廳都會喺Easter Sunday嗰日提早收檔或者唔開門,Easter Monday就照常返工,無假放,嗚嗚..... :(.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實近年的商店都已經愈開愈長時間。早幾年的Easter Friday好似真係無幾多商店開, 但今年去行街, 都有一半商店開門, 不過只開半天。
      四日假, 有三日開半天, 星期六早收工。算是跟世界睇齊啦。
      行街好行得多!

      刪除
  13. 雖然未吃過酸魚, 但眼界大開!

    回覆刪除

歡迎大家跟芬妮說說話呀!