2014年5月1日星期四

還我水牛!


上一篇談及官司, 今一篇再跟大家分享一單有趣的官司。南非有很多無人煙的郊野, 而這些郊野, 很多又納入不同的郊野公園之中。有時候, 這些郊野公園又會跟大農場毗連, 互成鄰居。芬妮要說的官司, 就是跟這些農場和郊野公園有關。

 

 
 
話說有一個郊野公園, 旁邊跟農場連接的地方, 因為有條大河, 所以一直都沒有安裝圍欄; 因為沒有需要嘛。河流大, 河水漲, 動物們不能走去隔壁。

但由於氣候轉變, 河水乾涸, 大河不見了; 天然的圍欄也就消失得無影無蹤。郊野公園的人, 還沒來得及加建圍欄, 動物就走去新地方歷險。

公園發現有約二十頭的水牛走了, 於是就向農場主要求, 讓公園的人員去捉回二十頭水牛。要知道, 很多公園的收入, 全靠遊客入場, 而遊客最愛看大動物; 水牛是其中一種。

不知甚麼原因, 農場主拒絕! 芬妮猜, 可能農場本身是私人的野生動物園? 又或者怕捉動物時, 會擾亂自身農場的動物?
芬妮沒有進一步的資料, 所以無從評估事件誰是誰非。只知道公園求捉動物不成, 就上法庭, 要求讓他們捉動物, 否則就賠償四百多萬元, 作為二十頭動物的買價。
不知事情最後發展如何呢? :P

28 則留言:

  1. 看來應該是農場主較道理!

    回覆刪除
    回覆
    1. 水牛沒有記認, 很難知道主人是誰。

      刪除
  2. 郊野公園有疏忽在先喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 誰叫河流乾涸呢? 公園應多巡視嘛! :P

      刪除
  3. 回覆
    1. 哈哈, 我都想! 可是很難找到結果呀! :P

      刪除
  4. 好野蠻啊!私闖已犯罪在先,後更要強搜,不答應還要對簿公堂,真有強國之風,哈哈,讚!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 如心兄:
      哎呀, 錢錢錢呀, 當然不能隨便算數啦! :P

      刪除
    2. 芬妮:雖然係咁講,又邊個知你真的唔見咗啲牛,有可能走咗第二度?咁樣攪法,同強拆、強搶、強「奸」有乜分別!

      刪除
    3. 如心兄: 誠如大家所講, 今次公園睇怕都會打輸啦, 我都相信D水牛不會有詳細記認或行走紀錄, 得公園自己講。

      刪除
  5. 哈哈,啲水牛好得意,越睇越想摸吓佢哋個大小便不分裝 :p
    正常嚟講,我估會告唔入囉,以前有個剛開始讀法學嘅朋友同我講過書本上有差唔多嘅case,不過度度法律唔同,南非就好難講喇

    回覆刪除
    回覆
    1. TT: 我不知前因後果, 而且水牛應沒有記認, 很難知道主人是誰! :P

      刪除
  6. 回覆
    1. 水牛沒有記認, 很難知道主人是誰。:P

      刪除
  7. 水牛不算郊野公園私產吧.

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該算架! 公園的所有動物, 都算公園架。有時候這些大動物可以買賣, 很值錢的! :)

      刪除
  8. 好想知事情最後的發展呀!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知呀, 不過找不到下文呀! :P

      刪除
  9. 四百多萬20隻水牛,獅子開大口吧? ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我上網看過資料, 2012年每隻水牛平均要四十多萬! 很嚇人呀! 我都估唔到原來咁貴架! :P

      刪除
  10. 野生動物有腳,咁梗係會四圍走。做得郊野公園,都應該唔只得一個族群ge水牛吧?水牛都唔係稀有動物,又唔係受保護。四百多萬?搞笑﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. SU, 看這個資料 http://www.farmersweekly.co.za/article.aspx?id=34535&h=Game-auction-trends-in-2012
      原來平均每隻水牛都要四十多萬, 還要是2012年呢! 想不到如斯昂貴呀! :P

      刪除
  11. 回覆
    1. 南非的水牛跟香港的有D不同, 佢地的大小便不分裝好易認, 而且身體粗壯很多。

      刪除
  12. 我也想知結果,一有消息馬上發佈喔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都想知呀, 不過很難找到結果, 呢D官司, 閒閒地要等一年半載至有結果, 到時唔知會否公報呢。:D

      刪除
  13. 個官會問啲牛吽,佢地嘅個「牛」意願,先陳述案情俾班牛知,如果歸農塲就即係家牛,會俾人買賣劏埋,連骨都冇剩。如果番公園,歸政府所有,一樣好食好住....你話嘞,如果百厭係牛吽,懞嘅都識揀啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 雨大俠: 當然係牛都識揀, 但首要搵個信得過的翻譯, 跟佢地講牛話至得噃! XD

      刪除

歡迎大家跟芬妮說說話呀!